(Android/iOS) Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon koder for uendelige krystaller
Feb 4, 2022 19:06:45 GMT -5
Post by perriagemenli on Feb 4, 2022 19:06:45 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder for uendelige krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon 2022 version ▞▞▞
Jeg elsket dette spillet, men jeg har et problem når jeg åpnet dette spillet, telefonen min ble mørk og den gikk tilbake til hjemmesiden
Jeg vet ikke hvordan opplevelsen er, men den er god og jeg føler at jeg virkelig lager mat på kjøkkenet 😃 Jeg elsker disse spillene og du burde prøve det !! Elsker det 😌😌😅😅
Dette spillet er veldig dumt
det er fint å spille
Jeg begynte å spille spillet i minutter, det var gøy, men etter at det fortsetter å gå hjem uten at jeg rørte det, vær så snill å fikse det, men tross alt er det et morsomt spill
For mange nivåer..(30)..å passere og åpne nye restauranter...blir kjedelig å spille samme restaurant
Det er greit
Det første nivået av 10 runder var morsomt etter at det gikk tom for energi, og så jeg ser at det kom til å bli en pengespilleautomat, så det kommer til å bli slettet.
Veldig dårlig spill😭 Jeg vurderer i dette spillet 1 stjerne 1 %
jeg liker det
God! Så langt så bra. Jeg liker det faktum at jeg ikke trenger å gjøre alt selv, som i mange andre spill. I dette spillet er noen ting automatisert. Hyggelig. Ingen drama som kjemper for å slå tiden for å vinne og passere nivåer. 🤗🤗🤗👍🏾
Utrolig👏
vil alltid ha for mye penger for å oppdatere ...
Godt spill til hvitløksbrød blir tilgjengelig, og blir så uspillbart som fryser hver gang du prøver å servere det.
Det er et flott matlagingsspill som er flott for alle å ha det gøy å spille, det er et så morsomt spillskilt Kathy
Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon Casual qujj
Veldig interessant matlagingsspill..jeg elsker å spille og kunne ikke slutte å bli en bedre kokk 😊👍
Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon Казуални cvm
Dette spillet er så fantastisk at jeg elsker det
Dette spillet er veldig kjedelig at jeg gir 1 stjerne og jeg vil avinstallere dette spillet😞😞😒
Det ville ikke laste opp
Magandang lsroen
Veldig fin app
Jeg liker dette spillet
حلوه جداً
Jeg ville vurdert det til 5, men etter at du har fullført et nivå tar det evigheter å laste for det neste jeg kan takle tilleggene fordi det ikke er lenge, men det gjør meg lei og vil ikke spille, men spillet er greit, bare jobb med laster nivåene raskere
Et kjedelig spill
Jeg har oppdatert spillet, men fortsatt ikke flere nivåer å spille! Når vil nye nivåer være tilgjengelige?
Søppelbøtten er altfor nær kundene fordi du treffer den oftere enn noen gang hver gang jeg går for å gi den til den første personen rett ved søppelbøtten på en eller annen måte blir søppelbøtten truffet så den ender opp med å bli kastet i søppelspillet vil være kjempebra hvis de flytter søppelbøtta eller gjør det ikke så følsomt
fullført til American Street,men venter på neste reise jeg har kjedet meg å vente, så lenge, er det ikke neste idé? 😒
Moro
Vanedannende, hyggelig
Dere tillot meg ikke å komme til slutten av spillet.
Happy Hop: Kawaii Jump Arkadspel yhm
Det er så godt underholdende og det er fantastisk og fantastisk
पभावती
Det er et bra spill, men du må kjøpe antrekkene med ekte penger, noe som er veldig irriterende
Fint jeg elsker det
Tvangsannonser jeg ikke tåler.. må se annonser for å spille spill avinstallere.
Cooking Cafe – Restaurant Star : Chef Tycoon Казуални cvm
Det er en fin app
Jeg elsker dette spillet, det er virkelig fantastisk, jeg elsker måten kundene kjøper på
Karakteren fryser når jeg prøver å servere rekeretter og jeg mister hele nivået. Lar meg lage retten, men kundene vil ikke ta den. Liker spillet, men kan ikke fortsette å spille før dette problemet er løst.
Asha ankita
Ohk
Ikke verst... .
Bakwas spill
Nguyen van Gogh og en halv time siden da jeg var et barn som har vært i huset mitt til middag i kveld og i morgen tidlig for å endre måten du
Veldig bra spill
jeg elsker dette spillet